Restauracje godne polecenia. Co je wyróżnia?
Kiedy wchodzisz do restauracji oczekujesz dobrego jedzenia.
Czym jest „dobre jedzenie”? Czy to tylko umiejętność w ich przygotowaniu powoduje, że restauracje zyskują Twoje uznanie i chętnie do niech wracasz? Otóż, nie tylko…
Na to byś dobrze zjadł, składa się wiele czynników. Płacisz więc wymagasz, smakuje – wracasz. Restauratorzy zdają sobie sprawę z tego, że klient jest najważniejszy i że to jego opinia, i tylko jego się liczy. Więc czego tak naprawdę oczekuje klient? A w zasadzie gość… Pamiętajmy o tym: klientami możemy być w sklepie, w restauracji jesteśmy gośćmi.
Wchodząc do restauracji rozglądasz się za wolnym miejscem. Spokojnie siadasz i czekasz na obsługę, chyba że to restauracja samoobsługowa. I tu zaczyna się pierwsza, można powiedzieć że najważniejsza z definicji dobrej restauracji – obsługa.
Takie restauracje zasługują na uznanie.
Zadowolony Gość to Twój Gość – restauratorze pamiętaj, że jeśli raz mu zaserwujesz „niebo w gębie” to zawsze chętnie do Ciebie wróci.
Gość musi widzieć uśmiech, miłe usposobienie, sympatyczną Panią, która doradzi co możesz wybrać stosując dietę lub fantastycznego kelnera, który zaserwuje najlepszą kawę na świecie. Jeśli restauracja posiada w zespole wspaniałą i życzliwą obsługę – sukces murowany.
Kolejnym czynnikiem jest jakość produktów. Im lepszy produkt, tym fantastyczniejsze danie można wyczarować. Wspierając lokalnych przedsiębiorców, restauratorzy zamawiają produkty wysokiej jakości u znajomego rzeźnika, najlepszego w mieście „warzywniaka” czy jajka z lokalnych ferm. Dzięki świeżości, gość ma pewność, że danie jest zrobione przed chwilą i to z wysokiej klasy produktów.
Niezależnie czy restauracja zaserwuje klientowi polskiego schabowego, szarlotkę na gorąco, pizzę czy kawę, gość musi wiedzieć, że tu wróci, że to miejsce przyjazne, przyjemne i kuszące fantastyczną kuchnią.
Najnowsze komentarze